Archiwum marzec 2019

mar 31 2019 PAMIĘTKIK DZIEŃ 464

PAMIĘTNIK DZIEŃ 3410 Z DNIA 31 MARCA 2019 ROKU W NIEDZIELE

PAMIĘTKIK DZIEŃ 3410 – PAMIĘTKIK DZIEŃ 464

DZIEŃ 90 DO KOŃCA ROKU ZOSTAŁO 275 DNI ( BRĄZOWY - 1:37 )

DNIA 2019 03 31 W NIEDZIELE

IV NIEDZIELA WIELKIEGO POSTU

O godz 7:08 wyszedłem z domu i udałem się w kierunku Parafii p. w . Miłosierdzia Bożego. Do Kościoła wszedłem o godz 7:22 i poszedłem usiąść na ławkę i zaczekałem na Mszę Święta o godz 7:30 i którą odprawiał ją ks.w. i miał założony ornat w kolorze różowym. A Ewangelię i Słowo Boże wygłosił je ks.w._.L. A po Mszy Świętej o godz 8;14 i wyszedłem z Kościoła i udałem się pod górkę i wyszedłem na Al Piłsudskiego i udałem się dalej ta Al Piłsudskiego i na światła i które znajdują się przed tym skrzyżowaniem z ul: Harcerską wraz z ul: Katowicka i na tych światłach przeszedłem na drugą stronę tej Al Piłsudskiego i udałem się dalej ta Al Piłsudskiego i na ul: Harcerką i na pasy i które znajdują się nie daleko Przychodni i na tych pasach przeszedłem na drugą stronę tej ul; Harcerskiej i udałem się dalej ta ul: Harcerką i przeszedłem pomiędzy blokami --- i wyszedłem na ul: Zieloną i udałem się dalej tą ul; Zieloną i na pasy i które znajdują się już za tym skrzyżowaniem z ul: Wrzosową i na tych pasach przeszedłem na drugą stronę tej ul; Zielonej i udałem się dalej ta ul; Zieloną i na ul: Podhalańską i na Przystanek na Dworzec Arki Bożka i zaczekałem na 1 autobus Linii 101 o godz 8:30 i akurat podjechał autobus komunikacji zastępczej i czyli na GAPĘ – czyli BEZPŁATNIE !! pojechałem ma Przystanek na Al Piłsudskiego Os Pionierów i o godz 8:40 i wysiadłem z niego i udałem się dalej tą Al Piłsudskiego i na ul: Arki Bożka i na światła i które znajdują się przed tym skrzyżowaniem z ul: Harcerską i na tych światłach przeszedłem na drugą stronę tej ul: Arki Bożka i udałem się dalej ta ul: Arki Bożka i na ul: Harcerską i pod Hipermarket Kaufland i po wejściu do tego Hipermarketu Kaufland i w pierwszej kolejności kolejności udałem się na taśmę i tą taśmą wjechałem na 1 piętro i z parkingu wziełem koszyk i udałem się na Sklep i po wejściu na ten Sklep i w pierwszej kolejności przejechałem przez Dział Artykułów Przemysłowych i na taśmę i tą taśmą wjechałem na 2 piętro i na Dział Artykułów Spożywczych i tam porobiłem zakupy i po zrobieniu tych zakupów na tym Dziele i udałem się ponowie pod taśmę i tą taśmą zjechałem na 1 piętro i ponowie przejechałem przez Dział Artykułów Przemysłowych i pod kasy i za które zapłaciłem swoją Karta Visa na kwotę 38 zł i – gr i po wyjściu z tego Sklepu i udałem się na taśmę i tą taśmą zjechałem na parter i tam na parkingu zostawiłem wózek i udałem się do wyjścia i po wyjściu z tego Hipermarketu Kaufland i udałem się dalej tą ul: Harcerską i na pasy i które znajdują się już za tą Przychodnią i na tych pasach przeszedłem na drugą stronę tej ul: Harcerskiej i udałem się dalej tą ul: Harcerską i przeszedłem koło Stadionu i wyszedłem na ul; X i udałem się dalej ta ul; X i pod Stokrotkę i po wejściu do tej Stokrotki i tam zrobiłem zakupy i za które zapłaciłem swoją Kartą Visa na kwotę 14 zł i – gr i po wyjściu z tej Stokrotki i udałem się do domu. Do domu wróciłem o godz 9:48

mar 30 2019 PAMIĘTKIK DZIEŃ 463

PAMIĘTNIK DZIEŃ 3409 Z DNIA 30 MARCA 2019 ROKU W SOBOTA

PAMIĘTKIK DZIEŃ 3409 – PAMIĘTKIK DZIEŃ 463

DZIEŃ 89 DO KOŃCA ROKU ZOSTAŁO 276 DNI ( NIEBIESKI - 1:36 )

DNIA 2019 03 30 W SOBOTA

W tym dniu nie bylem na żadnych Mszach Świętych z powodu spraw prywatnych.

O godz 7:40 wyszedłem z domu i udałem się dalej ta ul: X i wąwozem i wyszedłem na ul: Zieloną i udałem się dalej tą ul: Zieloną i na ul: Podhalańską i na Przystanek na Dworzec Arki Bożka i zaczekałem na 1 autobus Linii 128 o godz 8:15 i akurat podjechał autobus komunikacji zastępczej i czyli na GAPĘ – czyli BEZPŁATNIE !! pojechałem ma Przystanek na Podhalańską Wodociągi i o godz 8:17 i wysiadłem z niego i udałem się dalej ta ul: Podhalańską i na pasy i które znajdują się naprzeciwko Piekarni i na tych pasach przeszedłem na drugą stronę tej ul: Podhalańskiej i udałem się dalej tą ul: Podhalańską i pod Piekarnię Agaty i po wejściu do tej Piekarni Agaty i tam kupiłem 2 razy chleb razowy z słonecznikiem i za które zapłaciłem swoją Kartą Visa na kwotę 9 zł i 60 gr i po wyjściu z tej Piekarni Agaty i udałem się dalej tą ul: Podhalańską i przeszedłem przez parking pod Lidl i po wejściu do tego Lidl i tam zrobiłem zakupy i za które zapłaciłem swoją Kartą Visa na kwotę 32 zł i – gr i po wyjściu z tego Lidl i ponowie przeszedłem przez ten parking i wyszedłem na ul; Podhalańską i udałem się dalej tą ul: Podhalańską i na Przystanek na Podhalańska Cmentarz i zaczekałem już na 2 autobus Linii 101 o godz 9:18 i akurat podjechał autobus komunikacji zastępczej i czyli na GAPĘ – czyli BEZPŁATNIE !! pojechałem ma Przystanek na Dworzec Arki Bożka i o godz 9:24 i wysiadłem z niego i udałem się ul: Podhalańską i na Targ i tam na Targu pochodziłem i popatrzyłem się co mają ciekawego i po opuszczeniu tego Targowiska i wyszedłem na ul: Podhalańską i na Przystanek na Dworzec Arki Bożka i zaczekałem już na 3 autobus Linii 101 o godz 9:55 i akurat podjechał autobus komunikacji zastępczej i czyli na GAPĘ – czyli BEZPŁATNIE !! pojechałem ma Przystanek na Al Piłsudskiego Urząd Miasta i o godz 10:06 i wysiadłem z niego i udałem się dalej tą Al Piłsudskiego i na skróty koło Liceum i wyszedłem na ul : Graniczną i udałem się dalej ta ul: Graniczną i na ul: X i pod Sklep E i po wejściu do tego Sklepu E i po zrobieniu zakupów i za które zapłaciłem swoją Kartą Visa na kwotę 38 zł i – gr i po wyjściu z tego Sklepu E i udałem się do domu. Do domu wróciłem o godz 10:28

mar 29 2019 PAMIĘTKIK DZIEŃ 462

PAMIĘTNIK DZIEŃ 3408 Z DNIA 29 MARCA 2019 ROKU W PIĄTEK

PAMIĘTKIK DZIEŃ 3408 – PAMIĘTKIK DZIEŃ 462

DZIEŃ 88 DO KOŃCA ROKU ZOSTAŁO 277 DNI ( BRĄZOWY - 1:35 )

DNIA 2019 03 29 W PIĄTEK

W tym dniu nie bylem na żadnych Mszach Świętych z powodu spraw prywatnych.

O godz 5:10 wyszedłem z domu i udałem się dalej ta ul: X i wąwozem i wyszedłem na ul: Zieloną i udałem się dalej tą ul: Zieloną i na ul: Podhalańską i na Przystanek na Dworzec Arki Bożka i zaczekałem na 1 autobus Linii E 3 o godz 5:40 i akurat podjechał autobus komunikacji zastępczej i czyli na GAPĘ – czyli inaczej BEZPŁATNIE !! pojechałem do innego Miasta czyli do Rybnika na Przystanek na Rybnik Śródmieście Dworzec Kolejowy i o godz 6:29 i wysiadłem z niego i udałem się dalej tą ul: Piłsudskiego i na ul: 3 Maja i na ul: J. Piłsudskiego i na ul: 3 Maja i na ul: A. Krajowej i na ul:Reymonta i pod ZUS i po wejściu do tego ZUS zapytałem o której godzinie jest otwarty i dowiedziałem się ze o godz 8:00 to udałem się do wyjścia i po wyjściu z tego ZUS i udałem się następnie dalej ta ul: Reymonta na ul: A. Krajowej i na ul: 3 Maja i na ul: J. Piłsudskiego i na Przystanek na Rybnik Śródmieście Dworzec Kolejowy i zaczekałem już na 2 autobus Linii 131 o godz 6:50 i akurat podjechał autobus komunikacji zastępczej i czyli na GAPĘ – czyli inaczej BEZPŁATNIE !! pojechałem do innego Miasta czyli do Jastrzębia Zdrój i na Przystanek na Zdrojowej i ( nastała awaria autobusu ) i wysiadłem z niego i udałem się dalej ta ul; Zdrojową i na 1 Maja do Parku i przeszedłem przez Park i pod Biblotekę i po wejściu do tej Bibloteki zapytałem się o której godzinie jest otwarta Kawiarenka i udałem się do wyjścia i po wyjściu z tej Bibloteki i przeszedłem z powrotem przez Park i wyszedłem na ul; 1 Maja i udałem się dalej tą ul: 1 Maja i na ul: Zdrojowa i na Przystanek na Zdrojowej i zaczekałem już na 3 autobus Linii E 3 o godz 8:45 i akurat podjechał autobus komunikacji zastępczej i czyli na GAPĘ – czyli BEZPŁATNIE !! pojechałem ma Przystanek na Al Piłsudskiego Os Gwarków i wysiadłem z niego o godz 8;48 i zaczekałem na następny czyli już na 4 autobus Linii 109 o godz 9;05 i akurat podjechał autobus komunikacji zastępczej i czyli na GAPĘ – czyli BEZPŁATNIE !! pojechałem ma Przystanek na Al Piłsudskiego Os Pionierów i o godz 9;07 i wysiadłem z niego i zaczekałem na następny czyli już 5 autobus Linii 114 o godz 9:17 i akurat podjechał autobus komunikacji zastępczej i czyli na GAPĘ – czyli BEZPŁATNIE !! pojechałem ma Przystanek na Al Piłsudskiego Urząd Miasta i o godz 9:22 i wysiadłem z niego i udałem się dalej tą Al Piłsudskiego i na światła i które znajdują się przed tym skrzyżowaniem z ul: Harcerską wraz z ul: Katowicką i na tych światłach przeszedłem na drugą stronę tej Al Piłsudskiego i udałem się dalej ta Al Piłsudskiego i przeszedłem koło bloku – i wyszedłem na ul: Harcerską i udałem się dalej ta ul; Harcerską i pod Galerię Noya i po wejściu do tej Galerii Noya i po wejściu do tej Galerii Noya i udałem się pod Aptekę i po wejściu do tej Apteki i tam wykupiłem te lekarstwa które byli zamówione parę dni wcześniej i za które zapłaciłem swoją Kartą Visa na kwotę – zł i – gr i po wyjściu z tej Apteki i udałem się do wyjścia i po wyjściu z tej Galerii Noya i udałem się dalej tą ul: Harcerską i przeszedłem koło bloku i wyszedłem na Al Piłsudskiego i udałem się dalej ta Al Piłsudskiego i na światła i które znajdują się przed tym skrzyżowaniem z ul: Harcerską wraz z ul: Katowicka i na tych światłach przeszedłem na drugą stronę tej Al Piłsudskiego i udałem się dalej ta Al Piłsudskiego i na Przystanek na Al Piłsudskiego Urząd Miasta i zaczekałem już na 6 autobus Linii 117 o godz 9:58 i akurat podjechał autobus komunikacji zastępczej i czyli na GAPĘ – czyli BEZPŁATNIE !! pojechałem ma Przystanek na Graniczną Szkoła i o godz 10:00 i wysiadłem z niego i udałem się dalej ta ul; Graniczną i na ul; X i do domu. Do domu wróciłem o godz 10:28

mar 29 2019 PAMIĘTKIK DZIEŃ 462

PAMIĘTNIK DZIEŃ 3408 Z DNIA 29 MARCA 2019 ROKU W PIĄTEK

PAMIĘTKIK DZIEŃ 3408 – PAMIĘTKIK DZIEŃ 462

DZIEŃ 88 DO KOŃCA ROKU ZOSTAŁO 277 DNI ( BRĄZOWY - 1:35 )

DNIA 2019 03 29 W PIĄTEK

mar 28 2019 PAMIĘTKIK DZIEŃ 461

PAMIĘTNIK DZIEŃ 3407 Z DNIA 28 MARCA 2019 ROKU W CZWARTEK

PAMIĘTKIK DZIEŃ 3407 – PAMIĘTKIK DZIEŃ 461

DZIEŃ 87 DO KOŃCA ROKU ZOSTAŁO 278 DNI ( NIEBIESKI - 1:34 )

DNIA 2019 03 28 W CZWARTEK

mar 26 2019 PAMIĘTKIK DZIEŃ 459

PAMIĘTNIK DZIEŃ 3405 Z DNIA 26 MARCA 2019 ROKU W WTOREK

PAMIĘTKIK DZIEŃ 3405 – PAMIĘTKIK DZIEŃ 459

DZIEŃ 85 DO KOŃCA ROKU ZOSTAŁO 280 DNI ( NIEBIESKI - 1:32 )

DNIA 2019 03 26 W WTOREK

mar 25 2019 PAMIĘTKIK DZIEŃ 458

PAMIĘTNIK DZIEŃ 3404 Z DNIA 25 MARCA 2019 ROKU W PONIEDZIAŁEK

PAMIĘTKIK DZIEŃ 3404 – PAMIĘTKIK DZIEŃ 458

DZIEŃ 84 DO KOŃCA ROKU ZOSTAŁO 281 DNI ( BRĄZOWY - 1:31 )

DNIA 2019 03 25 W PONIEDZIAŁEK

mar 24 2019 PAMIĘTKIK DZIEŃ 457

PAMIĘTNIK DZIEŃ 3403 Z DNIA 24 MARCA 2019 ROKU W NIEDIZLEE

PAMIĘTKIK DZIEŃ 3403 – PAMIĘTKIK DZIEŃ 457

DZIEŃ 83 DO KOŃCA ROKU ZOSTAŁO 282 DNI ( NIEBIESKI - 1:29 )

DNIA 201 03 24 W NIEDZIELE

mar 06 2019 Pamiętnik Dzień 327

Pamiętnik Dzień 327 i 14 Listopada  - 23:21

kosmita_alf : :
mar 06 2019 Pamiętnik Dzień 328 i 15 Listopada - 23:22...

Pamiętnik Dzień 328 i 15 Listopada  - 23:22

mar 06 2019 Pamiętnik Dzień 329

Pamiętnik Dzień 329 i 161 Listopada  - 23:23

kosmita_alf : :
mar 06 2019 Pamiętnik Dzień 330 i 17 Listopada - 23:24...

Pamiętnik Dzień 330 i 17 Listopada  - 23:24

mar 06 2019 Pamiętnik Dzień 316

PAMIĘTNI DZIEŃ 3262 Z DNIA 3 LISTOPAD 2018 ROKU W SOBOTA

PAMIĘTNIK DZIEŃ 3262 - PAMIĘTNIK DZIEŃ 316

DNIA 307 DO KOŃCA ROKU ZOSTAŁO 58 DNI ( NIEBIESKI – 23:10 )

DNIA 2018 11 03 W SOBOTĘ

W 1 SOBOTE MIESIĄCA

O godz 6:26 wyszliśmy z T z domu i udaliśmy się pod Garaz i tam spotkaliśmy A i wsiedliśmy do samochodu i ok godz 6:32 i wyjechaliśmy i pojechaliśmy następnymi ulicami : Graniczna . Podhalańska . Mazowiecką . Małopolską . Wielkoposlką i na parking i na Parking na terenie Kościoła i wysiedliśmy z samochodu około godz 6:48 i udaliśmy się w kierunku Parafii p.w. świętego Brata Alberta. Do Kościoła weszliśmy o godz 6:50 i poszliśmy usiaść na ławkę i zaczekaliśmy na Mszę Święta o godz 7:00 i którą odprawiał ją ks.p. i miał założony ornat w kolorze niebiesko z białym. A po Mszy Świętej o godz 7;36 i wyszliśmy z Kościoła i udaliśmy się do samochodu i wsiedliśmy do tego samochodu i ok godz 7:38 i wyjechaliśmy z terenu Parafii i pojechaliśmy następnymi ulicami czyli : Wielkopolską . Małoposlą . Cieszyńską . Okrzei i na parkig i tam zaparkowaliśmy samochód i ok godz 7;44 i wysiedliśmy z niego i udaliśmy się dalej tą ul: Okrzei i udaliśmy się na Cmentarz i po wejściu na teren tego Cmentarza i udaliśmy się prosto i ok godz 7:46 i podeszliśmy już pod Grób M i tam pomodliliśmy się i postaliśmy i ok godz 8:08 i odeszliśmy od tego Grobu M i udaliśmy się prosto do wyjścia i po wyjściu z tego Cmentarza i udaliśmy się dalej ta ul: Okrzei i na parking i tam wsiedliśmy do samochodu i ok godz 8;10 i wyjechaliśmy i pojechaliśmy następnymi ulicami czyli : Okrzei . Cieszyńską . Podhalańską . Graniczną . X i zatrzymał się przed Sklepem Rybnym i ok godz 8;14 i ja z T wysiedliśmy z tego samochodu A dalej A pojechał przez ul: X i Graniczną i pod Garaz i tam zaparkował samochów i wysiadł z niego i udał się do swojego Mieszknia. A ja z T od tego Sklepu Rybnego udaliśmy się pod Sklep E i po wejściu do tego Sklepu E i po zrobieniu zakupów i zapłaceniu za nich swoją Kartą Master Card pay pass przedpłatową ( Prepaid ) na kwotę 27 zł i – gr i po wyjściu z tego Sklepu E i udaliśmy się do domu. Do domu z T wróciliśmy o godz 8:28

Jak Na razie Ksiądz nie muszi przychodzić do nas już 9 raz w 2018 roku a ponieważ nie musi przychodzić do M. A czy będzie kiedyś musiał przychodzić to się przekonamy za jakiś okres czasu.

mar 02 2019 pamiętnik -----

PAMIĘTNIK DZIEŃ 3380 Z DNIA 1 MARCA 2019 ROKU W PIĄTEK – 1 PIĄTEK MIESIĄCA

PAMIĘTNIK DZIEŃ 3380 – PAMIĘTNIK DZIEŃ 434

DNIA 60 DO KOŃCA ROKU ZOSTAŁO 305 DNI ( BRĄZOWY – 01:06 )

DNIA 2019 03 01 W PIĄTEK

1 PIĄTEK MIESIĄCA

O godz 6:28 wyszedłem z domu i udałem się w kierunku Parafii p. w. Matki Boskiej Częstochowskiej. Do Kościoła wszedłem o godz 6:40 i zobaczyłem ze już ksiądz Spowiada to poszedłem do Spowiedzi i był tam ks. Rezydent. A.G. a po Spowiedzi poszedłem usiąść na ławkę ale od razu uklęknołem i odmówiłem pokutę i po odmówieniu tej pokuty i już usiadłem na ławkę i zaczekałem na Mszę Święta o godz 7:00 i którą odprawiał ją ks. Rezydent A.G. i miał założony ornat w kolorze zielonym. A po Mszy Świętej o godz 7;24 i wyszedłem z Kościoła i udałem się do domu. Do domu wróciłem o godz 7:28

O godz 9:40 Przyszedł do nas już 41 r az w tym 2019 roku A i posiedział i o godz 10;50 i wyszedł od nas i udał się do swojego Mieszkania.

O godz 10:00 Przyszedł do nas już 14 raz K i posiedział i ok godz 10:40 wyszedł od nas K i udał się do swojego Mieszkania.

O godz 17:00 Przyszedł do nasz już 42 raz A i posiedział i ok godz 18:20 i wyszedł od nas A i udał się do swojego Mieszkania.

mar 02 2019 PAMIĘTNIK DZIEŃ 434

PAMIĘTNIK DZIEŃ 3380 Z DNIA 1 MARCA 2019 ROKU W PIĄTEK – 1 PIĄTEK MIESIĄCA

PAMIĘTNIK DZIEŃ 3380 – PAMIĘTNIK DZIEŃ 434

DNIA 60 DO KOŃCA ROKU ZOSTAŁO 305 DNI (  BRĄZOWY  – 01:06 )

DNIA 2019 03 01 W PIĄTEK

1 PIĄTEK MIESIĄCA

O godz 6:28 wyszedłem z domu i udałem się w kierunku Parafii p. w. Matki Boskiej Częstochowskiej. Do Kościoła wszedłem o godz 6:40 i zobaczyłem ze już ksiądz Spowiada to poszedłem do Spowiedzi i był tam ks. Rezydent. A.G. a po Spowiedzi poszedłem usiąść na ławkę ale od razu uklęknołem i odmówiłem pokutę i po odmówieniu tej pokuty i już usiadłem na ławkę i zaczekałem na Mszę Święta o godz 7:00 i którą odprawiał ją ks. Rezydent A.G. i miał założony ornat w kolorze zielonym. A po Mszy Świętej o godz 7;24 i wyszedłem z Kościoła i udałem się do domu. Do domu wróciłem  o godz 7:28

O godz 10:00 Przyszedł do nas już 14 raz K i posiedział i ok gdoz 10:40 wyszedł od nas K i udał się do swojego Mieszkania.

mar 01 2019 PAMIĘTNIK DZIEŃ 433

PAMIĘTNIK DZIEŃ 3379 Z DNIA 28 LUTEGO 2019 ROKU W CZWARTEK = TŁUSTY CZWARTEK

PAMIĘTNIK DZIEŃ 3379 – PAMIĘTNIK DZIEŃ 433

DNIA 59 DO KOŃCA ROKU ZOSTAŁO 306 DNI ( NIEBIESKI – 01:05 )

DNIA 2019 02 28 W CZWARTEK

W TŁUSTY CZWARTEK

W tym dniu nie byłem na żadnych Mszach Świętych z powodu spraw prywatnych

O godz 6:14 wyszedłem z domu i udałem się pod Biedronkę i po wejściu do tej Biedronki i tam kupiłem 2 opakowania pączków pakowanych po 12 sztuk i do tego pozostałe zakupy i za te wszystkie zakupy zapłaciłem swoją Kartą Visa na kwotę 15 zł i 77 gr i po wyjściu z tej Biedronki i udałem się dalej pod Sklep Stokrotka i po wejściu do tego Sklepu Stokrotka i tam kupiłem 3 chleby razowe ze słonecznik i do tego następne zakupy i za to wszystko razem zapłaciłem swoją Kartą Visa na kwotę 14 zł i gr i po wyjściu z tego Sklepu Stokrotka i udałem się do domu. Do domu wróciłem o godz 7:20

O godz 9:20 wyszedłem z domu i udałem się na Przystanek na Graniczna Szkoła i zaczekałem na 1 autobus Linii 106 o godz 9:31 i wsiadłem do niego i w pierwszej kolejności zbliżyłem e bilet do kasowania i mi system pobrał z e biletu kwotę 1 zł i 70 gr i podjechałem na Przystanek na Podhalańska Wodociągi i przed wysiadaniem ponowie zbliżyłem e bilet do kasowania i mi system zwrócił kwotę – zł i – gr na e kartę i o godz 9:40 i wysiadłem z niego i udałem się dalej tą ul: Podhalańską i na pasy i które znajdują się naprzeciwko tej Biedronki i przeszedłem na drugą stronę tej ul: Podhalańskiej i udałem się dalej tą ul; Podhalańską i przeszedłem przez parking i pod Lidl i po wejściu do tego Lidl i tam zrobiłem zakupy i po zapłaceniu za nich swoją Kartą Visa na kwotę – zł i – gr i po wyjściu z tego Lidl i ponowie przeszedłem przez Parking i wyszedłem na ul: Podhalańską i udałem się dalej tą ul: Podhalańską i pod Biedronkę i po wejściu do tej Biedronki ale tam nie było tego co chciałem kupić i po wyjściu z tej Biedronki i udałem się dalej tą ul: Podhalańską i na pasy i które znajdują się naprzeciwko tej Biedronki i na tych pasach przeszedłem na drugą stronę tej ul: Podhalańskiej i udałem się dalej tą ul: Podhalańską i przeszedłem koło bloków – i wyszedłem na ul: Warmińską i udałem się dalej tą ul: Warmińską i pod Aldi i po wejściu do tego Alidi i tam zrobiłem zakupy i za które zapłaciłem swoją Kartą Visa na kwotę 2 zł i 99 gr i po wyjściu z tego Alidi i udałem się ul: Warmińską i na ul: Arki Boża i na pasy i które znajdują się nie daleko Targu i na tych pasach przeszedłem na drugą stronę tej ul: Arki Bożka i udałem się dalej tą ul: Arki Bożka i na Targ i po przejściu przez ten Targ i po opuszczeniu tego Targowiska i wyszedłem na ul: Podhalańską i udałem się dalej tą ul: Podhalańską i na ul: Zieloną i wąwozem i na ul: X i udałem się dalej tą ul: X i do domu. Do domu wróciłem o godz 11:08

O godz 11:16 wyszedłem z domu i udałem się pod Sklep E i po wejściu do tego Sklepu E i tam zrobiłem zakupy i za które zapłaciłem swoją Karta Visa na kwotę – zł i – gr i po wyjściu z tego Sklepu E i udałem się do domu. Do domu wróciłem o godz 11:28

O godz 16:10 Przyszła do nas 1 raz w tym 2019 roku M.H. i posiedziała i ok godz 17:48 wyszła od nas M.H. i udała się do swojego Mieszkania.

O godz 17:28 Przyszedł do nas już 40 raz w tym 2019 roku A i posiedział i o godz 19:20 wyszedł od nas i udał się do swojego Mieszkania.